معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ماست و این مهم میبایست در راس اقدامات مسئولین و مدیران دستگاههای دولتی قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۸۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در دیدار با خانواده شهدای روستا‌های دیزج و یونس آباد و شهر رودیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار دفاع مقدس و همه شهدای عزیز، از خانواده‌های آن‌ها نیز تشکر و قدر دانی نمود و بر حل مشکل آن‌ها تاکید کرد.
وی افزود: همه ما بر سر سفره شهدا نشسته ایم و باید پاسدار و قدردان خون شهدا باشیم.
فرماندار شهرستان همچنین خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده شهدا یکی از با افتخارترین و بالاترین فضیلت هاست و حل مشکلات آن‌ها ضمن اجر دنیوی و اخروی، باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار بگیرد.
مقام عالی دولت در شهرستان در پایان ضمن تقدیر از مجاهدت‌های پدران و مادران شهداء آن‌ها را افرادی مجاهد برشمرد که در دوران زندگی با صبر و تحمل دوری عزیزانشان و افتخار دانستن شهادت جگرگوشه‌های خود، درس آزادگی و جهاد فی سبیل الله را به دیگران آموختند.
در این دیدار‌ها خانواده‌های شهدا با تاکید بر حفظ مسیر شهدا بر خدمت دولتمردان در راستای حل مشکلات مردم تاکید تاکید کردند.
در این دیدار که بخشدار مرکزی و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف سپاه شاهرود نیز وی را همراهی می‌کردند با اهدا هدیه از این خانواده‌ها تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها