خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد

برگزاری جشنواره مبل و منبت ملایر نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: برگزاری جشنواره مبل و منبت نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۶۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

برگزاری جشنواره مبل و منبت ملایر نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجراییبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در جلسه با اعضای انجمن مبل و منبت ملایر اظهار داشت: برگزاری جشنواره مبل و منبت نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

وی ضمن تقدیر از کسانی که در برگزاری جشنواره سال گذشته زحمت کشیده‌اند، افزود: باید نقاط قوت جشنواره سال گذشته احصاء و نقاط ضعف نیز برطرف شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر به ظرفیت‌های شهرستان ملایر اشاره و بیان کرد: این جشنواره باید گویای فرهنگ و تمدن غنی و در خور شأن این شهرستان برگزار شود.

وی ادامه داد: قطعاً حوزه مبل و منبت در توسعه و پیشرفت شهرستان بسیار موثر است و باید همه توان خود را در این زمینه بکار ببندیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر نیز عنوان کرد: نمایندگان مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی و دکتر شهبازخانی تاکید زیادی بر پُربارتر برگزار شدن این جشنواره داشته و همکاری لازم را نیز در این زمینه دارند.

حسین فارسی تصریح کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم و با اتحاد و همدلی جهت توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم و تلاش‌های خود را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: برای با کیفت برگزار شدن این جشن مجموعه فرمانداری شهرستان پای کار خواهند بود و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد ورزید.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر افزود: دشمنان ایران عزیز اسلامی یک جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه‌ای را علیه ما شروع کرده‌اند که ما باید با تلاش و پشتکار جهادی خودمان اجازه ندهیم به خواسته‌هایشان برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار