مراسم تکریم و معارفه علی اصغر رنجبر و محمد رضا قاسم زاده بعنوان مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش بافق با حضور معاون پشتیبانی اداره کل و مدیر ارزشیابی و جمعی از مسئولین و روسای ادارات و فرهنگیان بافق در کانون فرهنگی باهنر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۴۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ مراسم تکریم از زحمات علی اصغر رنجبر در سمت مدیریت آموزش و پرورش بافق و معارفه محمدرضا قاسم زاده بعنوان رئیس جدید این نهاد فرهنگی و آموزشی صبح امروز با حضور علی دهقان معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان، برزگری رئیس اداره ارزشیابی و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش یزد، قانع مشاور مدیرکل، امام جمعه و فرماندار بافق در کانون شهید باهنر بافق برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق به تربیت انسان‌های شایسته و کارآمد از نهاد آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در ابتدای انقلاب شهید رجایی و باهنر بعنوان نیرو‌های فرهنگی و تربیت یافته در مکتب معلمی به مقام ریاست جمهوری و نخست وزیری ایران رسیدند و نشان دادند چنانچه تعلیم و تربیت بر مبانی اسلامی و ارزش‌های فرهنگی بنا شده باشد انسان‌های فرهیخته‌ای از میان همین دانش آموزان بپا می‌خیزند.

امام جمعه بافق بر نقش آموزش وپرورش در تربیت و رشد و تعالی مدیران قاطع و پیگیر تاکید کرد و افزود: پس از انقلاب نیز آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف موفق بوده و گام‌های بلندی را برداشته است.

در ادامه محمد زاده رحمانی فرماندار بافق که همزمان ریاست شورای آموزش و پرورش را برعهده دارد، خدمات علی اصغر رنجبر مدیر قبلی آموزش و پرورش را در دو بخش بهسازی و توسعه فضای آموزشی و همچنین ارتقاء سطح آموزشی دانش آموزان را قا بل تقدیر دانست و گفت: عنصر پیگیری و پشتکار در مدیریت قبلی نمود شاخصی داشته است که امیدواریم با نظارت و بازرسی بیشتر از سوی مدیریت جدید این خصائص نیز در مجموعه آموزش و پرورش استمرار یابد.

در ادامه فرماندار بافق از مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین وی به جهت مساعدت در مقوله نیروی انسانی و مساعدت و تخصیص اعتبارات و جذب بودجه‌های مورد نیاز به آموزش و پرورش بافق تقدیر و سپاسگزاری نمود.
ارسال نظرات