خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند خبر داد

بهسازی و ساماندهی کانال آب‌های سطحی روستای حسین‌آباد بخش گیان

فرماندار نهاوند گفت: بهسازی و ساماندهی کانال آب‌های سطحی روستای حسین آباد بخش گیان توسط بنیاد مسکن و پیگیری از طریق اعتبارات ملی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۷۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

بهسازی و ساماندهی کانال آب‌های سطحی روستای حسین‌آباد بخش گیانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری فرماندار نهاوند از روستای حسین آباد بخش گیان بازدید کرد و ضمن ابراز خرسندی از انسجام وهمدلی شورا و دهیار این روستا، بیان داشت: بهسازی و ساماندهی کانال آب‌های سطحی روستا توسط بنیاد مسکن و پیگیری از طریق اعتبارات ملی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه فاز دوم آسفالت معابر روستا توسط بنیاد مسکن عملی خواهد شد، گفت: تعریض پل ورودی برای احداث بلوار ابتدای روستا نیز به زودی انجام خواهد گرفت.

فرماندار نهاوند در بازدید از روستای محمدآباد و ظفرآباد بخش گیان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی روحانیت روستا به همدلی و هماهنگی مردم روستا و تلاش و پای کار بودن اهالی برای عمران و توسعه روستا اشاره کرد و افزود: مسوولین نیز خود را موظف می‌دانند که در این راه قدم بردارند.

وی ابراز داشت: در این روستا نیز ساماندهی کانال آب‌های سطحی داخل روستا و جابجایی ترانس و جابجایی برق فشار قوی به خارج از روستا توسط اداره برق در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار