فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد گفت: بسیج یک تشکل انقلابی و آماده برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۷۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام صادق(علیه السلام ) غرب شهرکرد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در این مراسم با تقدیر از زحمات فرمانده سابق گردان بیت المقدس و آرزوی توفیق برای فرمانده جدید این گردان، آمادگی رزمی، تقویت بنیه اعتقادی و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بسیجیان پیرامون مسایل مهم روز کشور و منطقه را مورد تأکید قرار داد.

سرهنگ پاسدار موسی انصاری، بسیج را یک تشکل انقلابی و آماده برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردها و ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی، نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی را یادآوری کرد و گفت: بسیجیان امروز نیز در مقابله با توطئه های گوناگون دشمن در عرصه جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی می توانند نقش خود را ایفا کنند.

سرهنگ ا نصاری، تأمین امنیت پایدار، ترویج تفکر بسیجی و روحیه جهادی در راستای جهاد اقتصادی و نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه و بصیرت افزایی پیرامون تهاجم فرهنگی دشمنان را ضرورت جامعه برای عبور از فتنه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات