مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: دختران دوومیدانی‌کار کردستانی در مرحله نخست مسابقات لیگ نونهالان و پیشتازان منطقه پنج کشور با کسب پنج طلا، دو نقره و یک برنز بر سکوی دوم تیمی ایستادند.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۸۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولایی اظهار کرد: مرحله نخست مسابقات لیگ نونهالان و پیشتازان منطقه پنج دختر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم استان کردستان با کسب پنج طلا، دو نقره و یک برنز بر سکوی دوم تیمی مرحله نخست مسابقات لیگ نونهالان و پیشتازان منطقه پنج دختر کشور ایستادند.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها دوندگانی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، خوزستان و ایلام به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.

جولایی گفت: در این دوره از رقابت‌ها هستی ثمری در ۳۰۰۰ متر، دلنیا بیگم‌جانی در ۱۰۰ متر، صدف آقاجانی در ۱۰۰ متر بامانع پیشتازان، جوانا جوانمردی در ۴۰۰ متر و در رله تیمی عناوین نخست را کسب کردند.

وی افزود: روژین قادری در ۸۰۰ متر و اژین قادری در ۱۰۰ متر بامانع نونهالان به مقام دوم دست یافتند و نادیا اسدبختی در پرتاب نیزه مقام سوم را از آن خود کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان داشت: در نتیجه تیمی، تیم کردستان سکوی دوم را تصاحب کرد، تیم‌های همدان و کرمانشاه به ترتیب در رده‌های اول و سوم قرار گرفتند.

جولایی افزود: مرحله نخست مسابقات لیگ نونهالان و پیشتازان منطقه پنج دختر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات