خبرهای داغ:

انگور، بستری مناسب برای اشتغال زایی/ همت‌ها، ریشه در وجود انسان دارند

وقتی بخواهی به همتت جامه عمل بپوشانی هیچ کاری برای تو نشدنی نیست تا جایی که سخت ترین کارها برای تو آسان می شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۶۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بدون شک در شرایط فعلی که دو گانه اقتصاد مقاومتی و لزوم اشتغال زایی در کشور مطرح است، دستگاه های اجرایی و همچنین مردم باید به دنبال زمینه هایی جدید برای ایجاد اشتغال و در نتیجه تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.
صرف نظر از نگاهی که در بین مردم کشورمان به مقوله اشتغال وجود دارد، جوان امروز باید به خوبی به این باور برسد که گل اشتغال در سایه همت خود جوان شکوفه می زند و می روید و اوست که باید امروز با همت خود نه تنها برای خود بلکه برای دیگر جوانان این مرز و بوم اشتغال ایجاد کند.
کشاورزی و صنعت وابسته، یکی از بهترین عرصه های تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی برای نسل جوان است .
جوانان زیادی با درک این مهم به این نتیجه رسیده اند که امروز خود باید به دنبال ایجاد شغل باشند و دیگر نگاه صرف به دولت برای ایجاد اشتغال پاسخگو نیست.
محمد متین پور جوانی است که این روزها نشان داده خواستن توانستن است . وی که این روزها یک تولید کننده کشمش در قطب انگور کشور یعنی تاکستان است به خوبی توانسته ثابت کند که ما می توانیم و شدنی است .
متین پور معتقد است برای راه اندازی کارخانه خود تنها یک سنگ فرز و یک دستگاه جوشکاری برایش کافی بوده است . او ضایعات کارخانه های بناب، مشهد و شاهرود را به قزوین آورد تا بتواند کارخانه خود را ایجاد کند .
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها