کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دولت باید با اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی تفکر توجه به درون را با حمایت از تولید کالای ایرانی تحقق ببخشد.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۳۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

محمد امین یوسفیان نخبه بخش صنعت و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص راه های برون رفت از بحران ها و چالش های فعلی اقتصادی اظهار داشت: ما در هشت سال دفاع مقدس با بدترین شرایط اقتصادی در مقابل هجوم و حربه همه جانبه دشمنان ایستادیم؛ آیا شرایط فعلی از آن شرایط سخت تر است؟ بر همین اساس ما  امروز به همان روحیه سلحشوری و مقاومت نیاز داریم.

وی با بیان اینکه راه حل همه مشکلات ما در درون کشور است گفت: اشتباه دولت این بود که همه امید و توان خود را به یک توافق معطوف کرده بود و نگاهی به درون کشور نداشت؛ دولت باید با اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی تفکر توجه به درون را با حمایت از تولید کالای ایرانی تحقق ببخشد.

این کارشناس خاطرنشان کرد: دولت در شرایط فعلی دچار سردرگمی است و نمی داند چه تصمیمی بگیرد چراکه کارشناسان نظرات و طرح های متفاوت و مختلف را ارائه می کنند که وجه اشتراک آن دور بودن از واقعیت های کف بازار و مشکلات اصلی بخش خصوصی است.

ارسال نظرات