معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم(ع):

رفع مشکلات اقتصادی در گرو حمایت از تولید ملی است

معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) گفت: اقتصاد مقاومتی در گرو همدلی، همراهی و همکاری آحاد مردم اعم از تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان است.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۰۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد گفت: جلسه اندیشه ورزی اصناف و بسیجیان این حوزه با بهره گیری از اساتید برتر بسیج  و سخنرانی معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، در اردوگاه کوثر سامان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی در این جلسه، گفت:  ملت ایران باید با توکل به خدا و کمک ائمه در راه رسیدن به اهداف خود تلاش کند و از افکار منفی و نا امید کننده دشمن ترسی به دل راه ندهند که خدا و نصرت الهی همیشه یاور مومنان است.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)، افزود: هدف دشمن ناامید کردن ملت ایران است که به اذن خدا در نقشه شوم خود موفق نخواهند بود و زمین گیر خواهد شد.

مولوی تاکید کرد: در راستای تحقق بازار اسلامی و گسترش فرهنگ تبلیغ و ترویج کالای ملی، تولیدکنندگان داخلی باید مردم را به خرید کالای ایرانی ترغیب کنند.

وی، افزود: حمایت از تولید ملی که بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته است، از راهکارهای اصلی رونق بازار و حل مشکل اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

این مقام مسئول، بازاریان و اصناف را به حمایت از کالاهای ایرانی توصیه کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در گرو همدلی، همراهی و همکاری آحاد مردم اعم از تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان است.

گفتنی است؛ اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و قرائت زیارت عاشورا پایان بخش این جلسه بود.

 

ارسال نظرات