جشنواره مطبوعات کوردی در سنندج برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار خبر داد و گفت: ۱۰ نفر از پیشکسوتان عرصه رسانه استان به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد تجلیل می شوند.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۰۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلال قلعه شاخانی، در نشستی با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در سنندج داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت خبر را از ویژگی های خبرنگاران برشمرد و اظهار کرد: رسانه ها بایستی در انعکاس مسائل و مشکلات جامعه چشم و گوش آحاد مردم باشند و با رعایت اصول حرفه ای به وظیفه خود عمل کند.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه در استان خبر داد و افزود: تلاش شود این مراسم در دیگر شهرستان های استان نیز برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت این روز به خانه مطبوعات استان واگذار شده است، اضافه کرد: انتظار داریم ویژه برنامه این روز در شان خبرنگاران و به دور از مسائل حاشیه ای باشد.

قلعه شاخانی تاکید کرد: فعالان رسانه ای در شهرستان های تابعه استان با مسائل و مشکلاتی چون عدم عضویت در خانه مطبوعات و عدم حایت های استانی مواجه هستند که لازم است اعضای هیئت مدیره بیش از پیش در صدد رفع این دغدغه ها باشند.


وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های کوردی در بین مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری اذعان کرد: اعتبار این جشنواره تامین شده است و در آینده نزدیک شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

قلعه شاخانی همچنین گفت: بخش جشنواره رسانه های کوردی به میزبانی سنندج و بخش نمایشگاهی آن نیز همزمان با نیمه دوم امسال در اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در سنوات آتی به صورت بین المللی و با حضور تمامی رسانه های کوردی برگزار خواهد شد.

در ابتدای این جلسه مدیر خانه مطبوعات کردستان پیرامون برگزاری مراسم روز خبرنگار پیشنهادات اعضای هیئت مدیره را مطرح کرد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان قول مساعدت و همکاری در برگزاری مراسم این روز داد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار