مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

امروز انقلاب در عمق جوامع غربی نفوذ کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی در عمق دنیای غرب ریشه دوانده است.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۷۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرنگار  بسیج از هیرمند، حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی سپاه هیرمند، که در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دوست محمد برگزار شد، گفت: اکنون چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی میگذرد و با وجود نقشه‌های متعدد استکبار باز هم  شاهد نفوذ اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دنیای غرب و تمایل جوانان اروپایی به دین مبین اسلام هستیم.

وی افزود: این موفقیت‌ها سبب نگرانی غرب از توسعه اسلام ناب محمدی در جوامع غربی شده است از این رو غربی ها تلاش خود را برای ممانعت از حرکت پیش رونده انقلاب بکار بسته اند.

طهرانی زاده  تصریح کرد: در عصر حاضر دنیای غرب به ناکارآمدی خود در مقابل اسلام پی برده و از سیطره خود بر جهان اسلام نا امید شده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر تقویت باور‌های دینی و اعتقادی در نسل جوان ادامه داد: آنچه باعث شده انقلاب اسلامی پایدار و پابرجا بماند باور‌های قرآنی و دینی است و عزت امروز ما که برای همگان قابل لمس است بواسطه کتاب خدا، که همان قرآن می‌باشد، بدست آمده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام مجتبی هراتی، حجت الاسلام احمدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند منصوب شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار