پوربابایی:

امام حسین (ع) الگوی ما در استکبارستیزی است/حصول نتیجه در گرو تبعیت محض از مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام پوربابایی در جمع پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد گفت:دشمنان ما یه خوبی فهمیده اند که ملت ایران در مقابل سختی‌ها به زانو در نمی‌آید واین استقامت وایستادگی را در سخت‌ترین موقعیت‌های دوران دفاع مقدس ثابت نموده است.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۷۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج  از یزد؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ادامه با اشاره به ترفند‌های دشمنان در راستای تغییر اذهان وتفکرات جوانان ایران اسلامی اظهار داشت: اگر باور داشته باشیم که استکبار اهل تعامل وقابل اعتماد است کاملاً اشتباه می‌کنیم؛ مدیران ومسئولین ما باید القائات دشمن مبنی بر به پایان رسیدن دوران ایستادگی وشروع تعامل سازنده را خنثی نمایند وبه استعداد‌های درونی نر داشته باشند.
وی با بیان اینکه عزت تنها برای خدا ورسولش ومومنان است تصریح نمود: نباید به دنبال کسانی حرکت کنیم که نسبت به اسلام ومعارف آن کینه دیرینه وعمیق دارند؛ چرا که این دنباله روی به جزء ذلت وناکامی چیزی به ارمغان نمی‌آورد.
پوربابایی استکبار ستیزی را از صفات ملت ایران خواند وگفت: ملت ایران این روحیه را از سرورشان امام حسین (ع) به ارث برده اند وبا همین روحیه وتبعیت محض از، ولی فقیه، دشمن را به عقب می‌رانند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار