سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه عنوان کرد: سردار سلیمانی با توجه به درک شرایط امروز کشور با اقدامی انقلابی که در حقیقت موضع گیری نظام اسلامی است بار دیگر در حمایت از میدان انقلابی برخاست.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۶۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه‌ی هدایت سیاسی کارکنان نیروی انتظامی با حضور سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با محوریت حمایت از جایگاه، ولی فقیه و صحبت‌های اخیر سردار سلیمانی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در حمایت از جایگاه، ولی فقیه به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد نظام جمهوری اسلامی بیان کرد:با توجه به استراتژیک و مسائل روزمره‌ی امروز، تاریخ در حال تکرار است و همه با هوشیاری و آگاهی باید از گفتمان، ولی فقیه پیروی نماییم.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ عنوان کرد: سردار سلیمانی با توجه به درک شرایط امروز کشور با اقدامی انقلابی که در حقیقت موضع گیری نظام اسلامی است بار دیگر در حمایت از میدان انقلابی برخاست.

وی خاطر نشان کرد: اگر در تمام عرصه‌ها تفکر قاسم سلیمانی حاکم شود، قطعا اهداف نظام اسلامی محقق می‌شود و با توجه به وضع نابسامان اقتصادی اگر حق بودن تفکر قاسم سلیمانی‌ها برای ما روشن شود، قطعا متوجه می‌شویم زمانی که سرباز انقلاب رمز پیروزی خود را در گرو عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌داند، پیروزی نهایی در گروه ولایتمداری و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ تصریح نمود: مصداق عجز دشمن در همین بس که سردار سلیمانی را تهدیدی برای خود می‌دانند و امروز که در جنگ اقتصادی هستیم اقتصاد کشور هم نیاز به تفکر قاسم سلیمانی دارد تا با مدیریت جهادی بتوانیم به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.

وی همچنین گفتمان قاسم سلیمانی در این شرایط از زمان را راهبرد حرکت به سوی پیروزی‌های بزرگ از جمله فتح قدس دانست و بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی به عنوان سرباز انقلاب از تمام توان خود برای انقلاب می‌گذارد و امروز هم بر همه‌ی ما نیرو‌های نظامی و انتظامی است که در راستای حفظ نظام با تمام وجود قدم برداریم.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ در پایان ولایتمداری را لازمه‌ی انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:به برکت شهدا در سایه‌ی نظام جمهوری اسلامی با امنیت زندگی می‌کنیم.
ارسال نظرات