رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور:

خبرنگاران، حلقه وصل مردم و مسئولین باشند

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور با اشاره به رسالت خبری رسانه‌ها گفت: خبرنگاران، حلقه وصل مردم و مسئولین باشند.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۵۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مجتبی ستوده نیا در مراسم افتتاح دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان اردکان با اشاره به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های مهم اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و هنری این شهرستان گفت: قطعاً افتتاح دفاتر خبری در پیشبرد امور مؤثر خواهد بود.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف صداوسیما و ازجمله بخش خبر صداوسیما، پشتیبانی و حمایت از تلاش همه مسئولین به‌ویژه مسئولین اجرایی کشور است که بار اصلی اداره کشور و حل مشکلات مردم را بر عهده‌دارند. در این زمینه نباید هیچ‌گونه کوتاهی صورت بگیرد.
رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور اظهار داشت: ایجاد روحیه و امید در بین مردم مهم‌ترین نیاز امروز جامعه ما در شرایط فعلی است. همکاران ما در باشگاه خبرنگاران جوان در این زمینه تلاش کرده و تلاش خواهند کرد. مسئولین نیز کارهای خود و تلاش‌های صورت گرفته را منعکس کنند و فقط در جلسات و اتاق‌های دربسته نباشد.
وی گفت: مسئولین شهرستان اردکان در میدان هستند و فضای مناسبی برای انعکاس اخبار و اقدامات مسئولین وجود دارد و این زمینه مناسبی را برای فعالیت‌های خبری فراهم می‌کند. در برخی از نقاط کشور برای ثبت و ضبط اخبار دردسرها و موانع مختلفی وجود دارد تا بتوان از مسئولین خبر کسب کرد.
ستوده نیا افزود: باشگاه خبرنگاران جوان علاوه بر کارهای تصویری حضور فعالی در فضای مجازی دارد و سایت این باشگاه جزو اولین سایت‌های خبری در کشور است. باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.
وی در پایان گفت: یکی از وظایف مهم خبرنگاران این است که در کنار رسالت خبرنگاری خود به‌عنوان حلقه وصل مردم و مسئولین باشند و صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند. خبرنگاران در امور فرهنگی شهر نیز با هماهنگی امام‌جمعه اقدام کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار