مدیرکل صداوسیمای استان یزد با اشاره به تحول در بخش رسانه گفت: توسعه متوازن در همه حوزه‌ها نیازمند بسترسازی و همیاری و پشتیبانی حوزه رسانه دارد.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۵۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، احمد پهلوانیان در آیین افتتاح دفتر باشگاه خبرنگاران جوان و دفتر خبرگزاری صداوسیما در اردکان گفت: خبرنگاران باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان‌ها غافل نشوند.
وی افزود: خبرنگاران ضمن اینکه رسالت خبرنگاری خود را انجام می‌دهند باید با مسئولین ارشد شهرستان‌ها به‌ویژه امام‌جمعه و فرماندار هماهنگ باشند و در جهت انعکاس توسعه و پیشرفت مناطق تلاش کنند تا مردم در جریان زحمات مسئولین برای رفع مشکلات آن‌ها قرار بگیرند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه شهرستان اردکان شهر علم، فرهنگ، ادب و مایه افتخار است، اظهار داشت: مردم این شهرستان خواستار پخش زنده مراسم عزاداری محرم هستند که در اینجا از مسئولین شهرستان درخواست می‌کنم تا قبل از ماه محرم هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا یکی از مراسم‌های عزاداری این شهرستان را بتوانیم به‌صورت زنده پوشش دهیم.
وی گفت: در سال ۹۳ تنها از سه‌نقطه استان پخش زنده انجام شد و در سال گذشته از ۱۶ نقطه استان پخش زنده داشتیم که امیدواریم امسال در چند نقطه شهرستان اردکان بتوانیم مراسم عزاداری محرم را به‌صورت زنده پخش‌کنیم.
پهلوانیان از حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان شهرستان اردکان از خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان تشکر و قدردانی کرد و گفت: افتتاح دفاتر خبری گامی در جهت حرکت رو به رشد خبر و اطلاع‌رسانی در استان و شهرستان است.
وی تصریح کرد: ما بدون توسعه در بخش رسانه شاهد توسعه در هیچ بخشی نخواهیم بود. توسعه متوازن در همه حوزه‌ها نیازمند بسترسازی و همیاری و پشتیبانی حوزه رسانه دارد. ما امروز با فضای جدیدی از رسانه‌ها مواجه هستیم که باید بتوانیم حضور مؤثری در این زمینه داشته باشیم.
مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در پایان گفت: سال گذشته اولین فیلم سینمایی صداوسیمای این مرکز در بخش خرانق اردکان ساخته شد که در بازار جشنواره بین‌المللی فجر تنها فیلم صداوسیما بود و الآن نیز در بخش رقابتی جشنواره رشد حضور دارد که امیدواریم موفق باشد.
ارسال نظرات