مسئول نمایندگی ئلی فقیه در سپاه بهاباد با اشاره به شهادت رسیدن ۱۱ نفر از بسیجیان مریوان در یک عملیات تروریستی گفت:: دشمنان اسلام بدانند سپاه پاسداران به خاطر شهادت این مرزبانان پاسخ سخت وبسیار کوبنده‌ای به آل سعود و صهیونیست‌ها خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۲۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ با بیان اینکه دشمنان منتظرپاسخ کوبنده وهلاک کننده حمله تروریستی مریوان باشند اظهارداشت: دشمنان و صهیونیست‌ها بدانند عاملین تکفیری وتروریستی آن‌ها در سوریه نابود خواهند شد.
خوشنام با بیان اینکه دشمنان مطمئن باشند تل آوبو و حیفا وتروریست‌های تکفیری و وهابی درتیر رس موشک‌های جبهه مقاومت هستند گفت: نابودی صهیونیست‌ها و گروهک داعش خیلی نزدیک است.
وی تصریح کرد: امروز دشمن یارای مقابله با پیشرفت‌های حوزه نظامی جمهوری اسلامی و اقتدار نیرو‌های مسلح کشور را نداشته و بنابراین تلاش می‌کند تا از طریق شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به کشور آسیب وارد کند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بهاباد با بیان اینکه دشمن ایران اسلامی همیشه در شناخت سربازان این مرز و بوم ناتوان مانده است افزود: انقلاب اسلامی نظامی مردم است که هدف و خواسته مردم کشورمان است وهیچ قدرتی نمیتواند در مقابله با آن برآید، زیرا مردم ایران اسلامی پشتوانه محکم این انقلاب ونظام اسلامی هستند.

ارسال نظرات