نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: امروز در حالی که مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکسته است، ما در مورد موضوعات بی‌اهمیت در مجلس صحبت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۱۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: امروز در حالی که مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکسته است، ما در مورد موضوعات بی‌اهمیت در مجلس صحبت می‌کنیم.

 

بجای بررسی مشکلات اقتصادی، موضوعات بی‌اهمیت درمجلس ارزیابی می‌شود

در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در تذکری گفت: جناب آقای لاریجانی! شما امروز تریبون بنده را قطع کردید، هر زمان دوست دارید اجازه می دهید افراد خارج از موضوع صحبت کنند اما امروز به بنده اجازه سخن گفتن از تریبون مجلس را ندادید.

وی تصریح کرد: خارج از موضوع بودن به این معناست که موضوعی که می خواهد مطرح شود، برخلاف منافع ملی باشد.

وی گفت: از صبح تا ظهر در مجلس در خارج از موضوع صحبت می کنید، در حالی که مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکسته است، در مورد موضوعات بی اهمیت صحبت می کنید.

گودرزی اظهارداشت: مجلس خود را از رأس امور پایین آورده است. مردم به ریش ما می خندند که در شرایط حساس، موضوعات بی اهمیت را بررسی می کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه خواست دشمن، اثبات دروغین ناکارآمدی نظام اسلامی است، گفت: این خواست تعبیر نخواهد شد و مردم دست از نظام اسلامی برنمی دارند.

در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: میکروفن ها را رئیس جلسه قطع نمی کند، بعید است آقای لاریجانی میکروفن شما را قطع کرده باشد.

ارسال نظرات