در جمع بسیجیان گردان کوثر فارسان عنوان شد:

ذات استکباری آمریکا تغییر ناپذیر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان، شرط مقابله با نفوذ را دشمن شناسی دانست و گفت: ذات استکباری آمریکا تغییرناپذیر است.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۹۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ دومین مرحله فراخوانی بسیجیان خواهر گردان کوثر حوزه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) ناحیه مقاومت شهرستان فارسان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با اعلام این خبر، گفت: در این فراخوان یک روزه، سرحلقه های صالحین و 400 نفر از خواهران بسیجی فعال پایگاه های تابعه، در محل حسینیه الزهرا (سلام الله علیها) ناحیه فارسان، در قالب حلقه ی شجره ی طیبه ی صالحین گردهم آمدند و با هدف افزایش سطح آمادگی جسمانی و همچنین ارتقای سطح آگاهی در زمینه های نشست های بصیرتی، عقیدتی، دفاعی و مسائل روز، به تبادل نظر پرداختند.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی در جمع بسیجیان گردان کوثر فارسان نیز اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهم که حیات دینی و مستقل مردم ایران را اکنون مورد تهدید جدی قرار داده است، مسأله «نفوذ» دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در جمع بسیجیان گردان کوثر این شهرستان، شرط مقابله با نفوذ را دشمن شناسی دانست و گفت: راه مقابله با نفوذ دشمن اعتماد به حرف خدا و حجت خداست.

سرهنگ یزدانی تأکید کرد: ذات استکباری آمریکا تغییرناپذیر است. شناخت دشمن، کیفیت نفوذ و راه های مقابله با آن از وظایف دلسوزان این ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

یزدانی تصریح کرد: یکی از عوامل نفوذ این است که بیماردلان و منافقان در جامعه اسلامی در مقابل فرمان خداوند مبنی بر عدم قبول دوستی با کفار و پذیرش سرپرستی آنها، بر این امر تاکید می کنند که اگر با کفار و یهود و نصاری رابطه نداشته باشیم دچار مشکل و آسیب خواهیم شد و بدین طریق موجب نفوذ دشمن در جامعه اسلامی می شوند.

وی، ادامه داد: این در حالی که کشور از همه منابع مورد نیاز جهت رشد و شکوفایی برخوردار است و هیچ نیازی به بیگانگان وجود ندارد؛ همه این مباحث در حالی عنوان می شود که امریکا و همپیمانان او یعنی کشورهای اروپایی بارها بدعهدی خود را ثابت کرده اند.

ارسال نظرات