کارهای بزرگ قرار است به آدم کوچک سپرده شود؛ شهرری جای آزمون و خطا نیست
خبرگزاری بسیج: به دنبال انتصاب یک مدیر بی تجربه و جوان به عنوان شهردار منطقه 20 ، نایب رئیس اول شورای هماهنگی تشکل ها و فعال سیاسی خط امام (ره) شهرستان ری واکنش تند نشان داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۹۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

اسمعیل شاه محمدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: شهردار تهران ظاهرا شناختی از شهرری ندارد و اگر انتصاب این آقایی که در فضای فجازی به عنوان شهردار منطقه 20 منتشر شده است صحت داشته باشد دقیقا مشخص می شود شهردار تهران از تاریخ، قدمت و شرایط و پتانسیل های فراوان ری بی اطلاع است و این انتصاب نشان می دهد شهردار تهران به شهرری «قبله تهران» با عنوان یک ناحیه شهرداری نگاه می کند و این نگاه هم مثل خیلی از جفا ها و ظلم هایی است که به ری و اهالی آن شده است.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی شورای شهر تهران ری و تجریش ( لیست امید) در منطقه 20  یادآور شد: مردم ری برای اولین بار در انتخابات شوراها در تهران به طور کامل به لیست امید رای دادند به این امید که کارهای بزرگی در ری انجام شود. اما متاسفانه شاهد هستیم که کارهای بزرگ قرار است به آدم کوچک سپرده شود در حالی که کارهای بزرگ را باید به آدم های بزرگ سپرد این قبیل تصمیم ها مردم را مایوس و نگران  می کند و شهر هم آسیب می بیند. دبیر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری یادآور شد: شهرری جای آزمون و خطا نیست و اجازه نمی دهیم امور شهر مهمی که به فرموده مقام معظم رهبری قبله تهران است در اختیار افراد بی تجربه قرار بگیرد.

وی گفت: اصلاح طلبان ری دیگر تحمل این حجم بی مهری ها را ندارند و نمی توانند پاسخگوی بعضی از بی تدبیری ها باشند.

ارسال نظرات