خبرهای داغ:
دو گروه جهادی انصارالزهرا و حضرت زینب (سلام الله علیها) فعالیت های جهادی خود را در دو مسجد و پایگاه به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی با آموزش مهارت های مختلف و با حضور مربیان برجسته شهرستانی آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۶۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دو گروه جهادی متبرک به نام انصارالزهرا از حوزه حضرت فاطمه(سلام الله علیها)  و حضرت زینب (سلام الله علیها) از حوزه حضرت زینب (سلام الله علیها)  فعالیت خود را با برگزاری آموزش های مختلف ویژه خواهران، کودکان، نونهالان و خردسالان در دو شهر فردوس و اسلامیه آغاز کردند.

این گروه های جهادی که با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی از طریق آموزش مهارت های مختلف در پایگاه نجمه خاتون فردوس و پایگاه حضرت فاطمه (سلام اله علیها) اسلامیه شروع به کار کردند و آموزش های مختلف از قبیل مشاوره ، طب سنتی ، احکام( عقیدتی و اخلاق) ، روخوانی قرآن ، روایت گری شهدا ، کارگاه های تربیت فرزند ، آشپزی و تهیه دسر ، تکه دوزی ، نمد دوزی ، پته دوزی و انجام مسابقات ورزشی به بیش از 150 نفر از افراد متقاضی  خدامت بصورت رایگان ارائه می دهند.

این اردوهای جهادی با سرپرستی خانم ها مولایی وحسینی و با بکارگیری بیش از 25 مربی از مربیان برجسته هر روز از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 20 و به مدت یک هفته در محل پایگاه های مستقر در مساجد برگزار می گردد.

به منظور مشارکت هرچه بیشتر مردم منطقه و استفاده هرچه بهتر و مفیدتر از برنامه های اردوهای جهادی مسئولین اجرای دوره اقدام به برگزاری برخی از کلاس های آموزشی همچون قصه گویی ، نقاشی ، کاردستی ، سرود و اجرای نمایش ویژه کودکان و نونهالان و خردسالان منطقه هدف نیز در کنار سایر برنامه ها برگزار می گردد.

همزمان با اجرای اردوهای جهادی در این دو پایگاه به منظور ارائه خدمات پزشکی به مردم همجوار با مسجد و پایگاه  هر روزه پزشکان متخصص و عمومی بصورت رایگان اقدام به ویزیت مردم و هنرجویان حاضر در این دوره ها می نمایند .

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها