مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشتهارد گفت: با حضور همه ی قشر های مردم و مسئولین در اردوهای جهادی می توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد و محرومیت را ریشه کن کرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۲۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین فرهاد رضا زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تاسیس نهاد و تشکل های ارزشی و انقلابی بودیم و یکی از این نهاد ها و تشکل های ارزشی و انقلابی بسیج دانشجویی و اردوی جهادی است، گفت: اردوهای جهادی از ابتدا دارای برکات بسیار زیادی در امر خدمت رسانی، محرومیت زدایی و دیگر عرصه ها داشته است که با حضور در مناطق محروم و دور افتاده مشغول به خدمت رسانی به مردم روستاها می باشند.

برگزاری اردوهای جهادی بسیاری از مشکلات را ریشه کن می کند

حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده با اشاره به فضای صمیمی و معنوی اردوهای جهادی افزود: این فضای صمیمی و معنوی زمینه ساز حضور تمامی رده های سنی از جمله دانش آموزان و دانشجویان تا افراد میانسال در این اردوها شده است که هر کس به هر نحوی آماده ی خدمت رسانی به مناطق و مردم محروم می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد در ادامه با توجه به اینکه همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی در صدد دشمنی با ایران عزیز هستند تشریح کرد: با حضور همه ی قشر های مردم و مسئولین در اردوهای جهادی می توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف و محرومیت را ریشه کن کرد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما از اوایل انقلاب اسلامی در همه عرصه های ارزشی و انقلابی حضور پررنگی داشته اند بیان داشت: امروزه با توجه به شرایط جنگ اقتصادی موجود، حضور دانشجویان و جوانان در اردوهای جهادی امری بسیار مهم و پسندیده است و جوانان ما هم باید در امر اردوهای جهادی و محرومیت زدایی حضور پررنگ تری داشته باشند و با قدرت بیشتری در این اردوها حضور داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده در پایان با توجه به اینکه حضور دانشجویان در اردوهای جهادی برکات بسیاری برای خود دانشجویان دارد خاطر نشان کرد: حضور دانشجویان در اردوهای جهادی علاوه بر خدمت رسانی و محرومیت زدایی، باعث خود سازی فردی دانشجویان هم می شود و دانشجویان از نزدیک با فقر و محرومیت مردم محروم آشنا می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها