خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی خبر داد
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی از به کارگیری 4000 نفر از دانش آموزان بسیجی استان در قالب طرح هجرت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۹۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

 

جلال مولان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: 4000 نفر از دانش آموزان استان در قالب طرح هجرت به کارگیری شدند به طوری که هدف از اجرای طرح مورد اشاره پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، مهارت افزایی و تلاش برای بهسازی محیط مدرسه با کمک خود دانش آموزان است.

وی با این اینکه طرح هجرت در مدارس مناطق مختلف استان به مرحله اجرا گذاشته می شود، ادامه داد: دانش آموزان در مدارس خود به امور مختلف با هدف زیباسازی، بهسازی و مرمت سطحی مدارس و امکانات موجود در آن اقدام می کنند تا هنگام آغاز سال تحصیلی در شرایط و فضای بهتری مشغول تحصیل شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی با بیان اینکه به واسطه اجرای طرح مورد اشاره روحیه کار جمعی و فعالیت گروهی در بین نسل جدید تقویت می شود، خاطرنشان کرد: یکایک دانش آموزان با کمک یکدیگر برای هر چه بهتر کردن محیط مدرسه خود اهتمام می کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزان آذربایجان غربی به شبیخون فرهنگی کمه توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه نسل جدید وجود دارد اشاره کرد و بیان داشت: اجرای طرح های مختلف مانند اردوهای جهادی، طرح هجرت و راهیان نور نسل جوان را مقابل آسیب های مختلف حفظ می کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات