لاسمی گفت: پیشنهاد می کنم این افراد مسئول حداقل چند روزی را در مناطق دور افتاده کشور سپری کنند تا قدری از روحیات اشرافی گرایانه‌شان کاسته شود و شاید متوجه شوند که بسیجیان چه جهاد بزرگی انجام می دهند.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۰۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

حجت الاسلام لاسمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، به ثمرات فعالیت جهادگران بسیجی در مناطق محروم و دور افتاده کشور اشاره کرد و گفت: توفیق حضور در مناطق محروم و خدمت به مردمان این منطقه، شامل حال بسیج شده است، بسیجیان نیز در این راه شور و شوق بسیاری دارند و هدفشان چیزی جز پاک کردن چهره فقر محرومیت از جامعه نیست.

وی خطاب به دولتمردان و مسئولین گفت: پیشنهاد می کنم این افراد مسئول حداقل چند روزی را در مناطق دور افتاده کشور سپری کنند تا قدری از روحیات اشرافی گرایانه‌شان کاسته شود و شاید متوجه شوند که بسیجیان چه جهاد بزرگی انجام می دهند.

این فعال جهادی گفت: بر اساس روایات معصومین، اگر مؤمنی پاسخ یک مؤمن نیازمند و تهی دست را بدهد و نیاز او را برطرف کند، گویی آن شخص یک مؤمن را احیا کرده است. همچنین بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نیز تأکید داشتند که این انقلاب برای پابرهنگان است، بر همین اساس باید توجه بیشتری به محرومین جامعه داشته باشیم که انصافا بسیج تاکنون در این عرصه عملکرد خوبی داشته است و اردوهای جهادی نیز لبیکی به این دغدغه امام راحل و رهبر انقلاب است.

ارسال نظرات