فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سیاست امروز دشمن راه انداختن جنگ روانی است.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۵۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: امروزه دشمنان از طریق جنگ روانی و نرم با کشورمان مقابله می کنند چرا که با جنگ سخت قدرت برابری در مقابل کشورمان را ندارند و ما باید آگاه باشیم تا در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی گفت: آمریکا با راه اندازی گروه های مختلف در نظر دارد بین اقشار مختلف و قومیت ها اختلاف افکنی کند، پس این مردم ایران هستند که با قدرت بیش تر در مقابل این توطئه دشمن ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: امروزه دشمنان از طریق جنگ روانی و نرم با کشورمان مقابله می کنند چرا که با جنگ سخت قدرت برابری در مقابل کشورمان را ندارند و ما باید آگاه باشیم تا در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با قدرت پایدار در منطقه توانسته فراتر از مرزهای خود امنیت را برقرار کند و امنیت امروزی ما مرهون خون شهدای جنگ هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و جنگ پایدار است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: آمریکای جنایتکار سعی دارد با برنامه ریزی هایی که انجام می دهد جنگ داخلی در بین کشورهای اسلامی راه اندازی کند و این مسلمانان هستند که با حفظ اتحاد و همدلی اجازه دخالت هیچگونه توطئه را نخواهند داد.

*ایران اسلامی در 40 سال گذشته همه توطئه ها را خنثی کرده است

وی گفت: ایران توانسته است با گذشت ۴۰ سال با مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری همه توطئه ها را خنثی کند.

شهسواری بیان کرد: آمریکا با راه اندازی گروه های مختلف در نظر دارد بین اقشار مختلف قومیت ها اختلاف افکنی کند پس این مردم ایران هستند که با قدرت بیش تر در مقابل این توطئه دشمن ایستادگی کرده و با حفظ وحدت و یکپارچکی عشق به ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای ماموریت های متعدد و جنبه های فعالیتی مختلفی بوده که با حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی برای مردم خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات