خبرهای داغ:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ از ثبت یک هزار و 664 نفرساعت گشت راهداری، تیرماه سال جاری در جاده های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۴۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

ثبت بیش از 1600 نفرساعت گشت راهداری در جاده‌های کبودراهنگسهراب فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه این اقدام به منظور حفظ و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان کبودراهنگ انجام شده است، اظهار داشت: گشت های مستمر راهداری با هدف شناسایی نواقص و عوامل آسیب‌رسان به ایمنی راه و نیز سرعت بخشی به رفع نواقص از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است، یادآور شد: اداره راهداری با رویکردی تخصصی تر و به همت نیروهای آموزش دیده اقدام به گشت‌های راهداری در راه‌های شریانی، اصلی و فرعی شهرستان کرده است.

رئیس راهداری شهرستان کبودراهنگ افزود: راه‌های روستایی از مهمترین مسیرهای این شهرستان هستند که برای کنترل، حفظ و نگهداری از این مسیر بازدید و سرکشی‌های روزانه انجام می‌شود.

وی بررسی وضعیت راهها، علایم و تابلوها، وضعیت حریم راه ها، وضعیت آسفالت راه‌ها و مسائل فنی راه‌ها را از جمله اقدامات اجرایی این گشت ها برشمرد.

فتحی در ادامه لكه‌گيري 1200 مترمربع از راه‌هاي آسفالته تا 5 سانتيمتر را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در تیر ماه امسال عنوان و خاطرنشان کرد: این عملیات در محورهای فرعی و اصلی و راه های روستایی این شهرستان شامل محور شیرین سو – علیصدر و راه های روستایی گمین قلعه، حسین آباد، باباخنجر، جزوان، عین آباد و گاو زبان انجام شده است.

وی احداث و تعريض پل ها، رگلاژ و تسطيح شانه راه‌هاي آسفالته، روکش راه‌های شریانی و اصلی، حمل مصالح برای عملیات راهداری و استقرار ماشين آلات در راهدارخانه ها را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره بیان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ با تاکید بر بهبود وضعیت موجود راه ها، هدف از اجرای این طرح را حفظ و نگهداری از راه ها به عنوان سرمایه های ملی کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات