مسئولان درس خدمت ایثارگرانه به مردم را از شهدا بیاموزند/ سخنان سردار سلیمانی ازره بر دشمن می اندازد

شهدا از بزرگ‌ترین سرمایه خود گذشتند تا مسئولان از مردم برای مردم و در خدمت مردم باشند، تجلیل از مقام شهدا و انتقال روحیه ایثار و فداکاری دو هدف برگزاری یادواره‌های شهدا است.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۵۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن خیریان‌پور در مراسم یادواره شهدای روستای گلین شهرستان رامسر با گرامی‌داشت 13 شهید این روستا و با ابلاغ عذرخواهی استاندار مازندران به مردم گلین اظهار داشت: شهدا از بزرگ‌ترین سرمایه خود گذشتند تا مسئولان از مردم برای مردم و در خدمت مردم باشند، تجلیل از شهدا و انتقال روحیه ایثار و فداکاری دو هدف برگزاری یادواره‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه استقلال‌طلبی، رسالت‌ها و اهداف انقلاب به مزاج استکبارستیزان خوش نیامده است از آغاز جنگ اقتصادی خبر داد و گفت: باید با اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان استحکام‌سازی اقتصاد را در پیش بگیریم.

معاون اقتصادی استاندار مازندران به بیانات سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بیانات سردار سلیمانی با تکیه بر پشتیبانی مردم و توانمندی‌های دفاعی لرزه بر پیکره استکبار انداخته است.

خیریان‌پور از اجرای مطالعات پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان جنت رودبار خبر داد و از ترک تشریفات پیمانکار آسفالت گلین خبر داد و با بیان اینکه با تغییر پیمانکار ، آسفالت این مسیر به‌زودی آغاز می‌شود، گفت: مردم سال آینده برای حضور در یادواره شهدا از مسیر آسفالت عبور خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار