مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه؛ پایگاه شهید باهنر از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری جلسات آموزش قرآن کریم برای نوجوانان و جوانان بسیجی نمود.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۳۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد با بیان اینکه انس با قرآن یکی از راه‌های ایجاد توسعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است اظهار کرد: در زمینه انس با قرآن باید گفت: مقام معظم رهبری مطالباتی داشته‌اند و افق‌های وسیع‌تری نسبت به قرآن در این زمینه طراحی کرده‌اند در واقع هر فرایندی که باعث شود افراد جامعه رجوع بیشتری به قرآن داشته باشند مانند افزایش فضای روخوانی، روان خوانی، تجوید، قرائت و حفظ، برگزاری ختم‌های مختلف قرآنی در سطح جامعه و تاسیس مدارس قرآنی در این زمینه بسیار موثر است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد فضا‌های آموزشی با بهره گیری از رهنمود‌های قرآن توسط متولیان این امر از دیگر راهکار‌های برقراری توسعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است، افزود: آشنایی نوجوانان و جوانان با قرآن کریم؛ اولویت امروز جامعه است. قرآن باعث افزایش بینش و بصیرت در سطح جامعه می‌شود و باید در این زمینه بیشتر کار شود و باید برنامه‌های قرآنی بصورت متنوع و جذاب در سطح بسیج اجرا شود.
ارسال نظرات