خبرگزاری بسیج: بخشدار کهریزک در دیدار از دفتر مشاهیر و مفاخر شهرستان ری گفت: سوابق نخبگان، مفاخر و مشاهیر شهرستان ری در همه حوزه ها به عنوان بانک اطلاعاتی در قالب یک کتاب منتشر شود تا در آینده مورد استفاده بهینه و بهتر مردم قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۱۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین توکلی افزود: این مرکز باید به همه افراد در همه سطوح بپردازد و فقط مختص مرکز شهرستان نباشد؛ وی ادامه داد: در بخش ها و روستا های ری افراد نخبه ای هستند که در گذشته هیچ نامی از آنها برده نشده است. در شهر کهریزک و باقر شهر و حتی روستاهای این منطقه افراد نخبه از جمله مدال آوران معلول بستکبال نشسته در یکی از روستاهای کهریزک وجود دارد و ما باید تلاش کنیم تمام مفاخر و مشاهیر شهرستان ری در این بنیاد جای بگیرد.

توکلی گفت: مجموعه شهرداری ها، بخشداری های و دهیاری ها کمک کنند تا این بنیاد پایدار بماند و هر سال امکانات، تجهیزات و رویکردهای آن افزایش پیدا کند و ما هم در بخشداری کمک می کنیم این مجموعه به اهداف بلند خود برسد. همه ارگان ها و افرادی هم که قلبشان برای پیشرفت و توسعه ری می تپد به این مجموعه کمک کنند تا به عنوان یک بانک اطلاعاتی در همه حوزه ها فعالیت کند. وی خاطرنشان کرد: اطلاعات، آمار و سوابق افراد باید به صورت بانک اطلاعاتی در قالب یک کتاب گردآوری و منتشر  شود تا در آینده استفاده بهینه و بهتری به مردم ارائه شود.

ارسال نظرات