معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خبر داد

پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال صدقه توسط مردم استان مرکزی

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از پرداخت دو میلیارد و 547 میلیون تومان در قالب صدقه توسط مردم استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۰۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شاپور جلالی معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان مرکزی پرداخت صدقه را عامل رفع بلاء، شفای دردها و افزون کننده روزی دانست و گفت: مردم استان مرکزی در چهار ماهه نخست امسال دو میلیارد و 547 میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه میزان صدقات دریافتی امسال نسبت به چهار ماهه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است، گفت: باور و اعتقادات مذهبی و دینی مشترکان صدقات، حسن اعتماد آنها به امداد، اخلاق مداری و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین دلایل افزایش درآمد های صدقات است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر در استان مرکزی بیش از 130 هزار  صندوق صدقات در معابر، اماکن عمومی و منازل شخصی  قرار دارد.

 جلالی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور تسریع جمع آوری وجوهات کمک‌های مردمی استفاده از روش‌های نوین در پرداخت صدقات با ارسال عدد 3 به 30003333 و نصب نرم افزار سامانه نیکوکاری امداد را به خیران و مشترکان صندوق صدقات پیشنهاد می کند، خاطرنشان کرد: صدقات جمع آوری شده در درون استان مرکزی و شهرستان‌های استان صرف رسیدگی به امر مددجویان در قالب پرداخت جهیزیه،کمک های درمان، پرداخت وام قرض الحسنه، ایجاد اشتغال،کمک به تامین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار