خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه بنده فرماندار همه مردم شهرستان هستم، گفت: کارهای خوب و بزرگی در شهرستان انجام گرفته است اما باید بیشتر تلاش کنیم تا جایگاه شهرستان ملایر در استان و کشور ارتقاء یابد.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۸۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

لزوم تلاش بیشتر برای ارتقاء جایگاه ملایر در استان و کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در جمع کارکنان فرمانداری ویژه ملایر اظهار داشت: همه وظیفه داریم در راستای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولت اعتدال است، افزود: مسئولین با سلیقه و گرایش‌های مختلفی در دولت کار می‌کنند اما همه وظیفه داریم رویه دولت که همان اعتدال است را در پیش بگیریم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: کارهای خوب و بزرگی در شهرستان انجام گرفته است اما باید بیشتر تلاش کنیم تا جایگاه شهرستان ملایر در استان و کشور ارتقاء یابد.

وی عنوان کرد: بنده فرماندار همه مردم شهرستان هستم و قطعاً کارهایی که برای مردم انجام پذیرد هرگز از یاد و خاطره آنها پاک نخواهد شد.

فتحی ادامه داد: شهرستان ملایر دو نماینده عزیز و پرتلاش دارد که بنده با آنها رابطه دوستی دارم و با کمک و همراهی این عزیزان برای توسعه و آبادانی شهرستان تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید فضای دوستی و صمیمیت بین همکاران فرمانداری و بخشداری‌ها بیشتر شود و در چنین محیطی است که کارها بهتر انجام می پذیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ضمن تقدیر از زحمات استاندار و معاونین ایشان در راستای تلاش برای بالا بردن جایگاه شهرستان ملایر در استان همدان بیان داشت: مسئولیت ماندگار نیست و زودگذر است، پس باید طوری کار کنیم که شرمنده شهدا و مردم شریف شهرستان ملایر نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات