با حضور مسئولان سپاه قدس گیلان در آسایشگاه معلولین رقم خورد

تخصیص درصدی از حقوق کارکنان سپاه قدس گیلان برای رفع مشکلات مالی آسایشگاه معلولین رشت

مسئولان سپاه قدس گیلان به‌منظور برطرف کردن مشکلات مالی آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت در این مرکز نگه‌داری حاضر و بخشی از حقوق پاسداران و کارکنان سپاه را برای رفع این مشکل اختصاص دادند.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۵۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ظهر امروز سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در رأس هیئتی از معاونان و مسئولان سپاه گیلان از آسایشگاه معلولان رشت بازدید کرد.

سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در رأس هیئتی از معاونان و مسئولان سپاه قدس گیلان از آسایشگاه معلولان رشت بازدید کرد.

در این دیدار که به‌منظور برطرف کردن مشکلات این آسایشگاه انجام شد مقرر شد تا به مدت 50 ماه مبلغ 20 هزارتا 50 هزار تومان از حقوق کارکنان سپاه قدس گیلان در اختیار این آسایشگاه قرار داده شود.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان رشت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 550 نفر از معلولان و سالمندان در این آسایشگاه نگهداری می‌شوند.

سید علی حسینی با بیان اینکه مشکلات فراوانی برای نگهداری از معلولان و سالمندان این آسایشگاه وجود دارد عنوان داشت: از عموم مردم و خیران تقاضا داریم تا با کمک‌های خود ما را در برطرف کردن این مشکلات یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار