خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با الهه قهرمانی بانو شمشیرباز ارومیه ای دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۲۸۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری با الهه قهرمانی بانو شمشیرباز ارومیه ای به پاس قدردانی به جهت انصراف از مسابقه با حریف اسرائیلی دیدار و با وی گفت و گو کرد.

این آئین با حضور فرمانده سپاه شهدای استان، مسئول بسیج بانوان و مسئول واحد خواهران بسیج ورزشکاران استان همچنین مسئول قرارگاه بصیرت در سالن جلسات سپاه شهدای آذربایجان غربی ترتیب یافت.

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری این سری حرکت ها را در نشر و اشاعه آرمان دفاع از فلسطین امری ارزشمند، حائز اهمیت و در خور تقدیر دانست و بیان کرد: جوانان برومند و متعهد ایران اسلامی همواره به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پایبند هستند و هر جا که لازم باشد با موضع گیری درست خود کشورمان را سرافراز می کنند.

وی با بیان اینکه جوانانی با این روحیه و منش باید الگوی سایر اقشار جامعه قرار گیرند، گفت: این سری حرکت ها به نوعی ایستادن مقابل رژیم جعلی صهیونیستی بوده و بیانگر اهمیت دفاع از فلسطین برای نسل جوان کشورمان است پس باید برای تبیین و اشاعه این رخدادها اهتمام ورزید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از الهه قهرمانی به خاطر این حرکت و اقدام به هنگام خود و همراهی با سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از فلسطین مظلوم قدردانی کرد و برای وی موفقیت در همه زمینه های به ویژه عرصه های ورزشی و مسابقات بین المللی ابراز امیدواری کرد.

این مسئول به حساسیت ویژه آذربایجان غربی و تاثیر اقدام الهه قهرمانی در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: این استان نه تنها در هشت سال دفاع مقدس آماج حملات دشمن بود بلکه در آن سال ها دست نشانده های داخلی درصدد ناامن کردن منطقه بودند بنابراین امروز نیز اگر فرصتی به دست آورند حتما دسیسه چینی می کنند.

*به احترام کشورم از مسابقه با حریف اسرائیلی انصراف دادم

الهه قهرمانی بانوی شمشیرباز ارومیه ای با بیان اینکه به احترام کشورم از مسابقه دادن با حریف اسرائیلی انصراف دادم، گفت: واقعیت امر این است که در نخستین لحظه ها وقتی خبر هم گروه شدن با اسرائیل را شنیدم موضوع برایم ناراحت کننده بود.

این عضو تیم ملی شمشیربازی ادامه داد: ولی من به خاطر کسب افتخار برای کشورم به این مسابقات اعزام می شدم بنابراین انصراف دادن از مسابقه با حریف اسرائیلی نیز به نوعی کشورم را سربلند می کرد پس برای عدم حضور در مسابقه تصمیم گرفتم.

قهرمانی برای اینکه فرصتی به دست آید تا اینکه به عنوان یک بانوی مسلمان در میادین دیگر پرچم نظام مقدس چمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد ابراز امیدواری کرد و گفت: در حال حاضر خودم را برای المپیک 2020 آماده می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظرات