رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان:

فعالیت بیش از هزار موسسه درحوزه پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نظارت بر موسسات از جمله های بحث های مطرح شده امروز در جامعه است، گفت: نظام جامع سلامت، گامی مهم و ارزشمند در زمینه توزیع عادلانه خدمات بهداشتی است.
کد خبر: ۹۰۴۰۲۶۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ دکتر پرویز قزلباش با بیان اینکه بیش از  هزار موسسه در حوزه پزشکی استان فعالیت می کنند که بخشی از آنها به معنای عام را مطب های پزشکان و دندان پزشکان تشکیل می دهند ،اظهار داشت: : ساختمان، محل و موقعیت جغرافیایی و نوع طبقه مناسب برای فعالیت رشته های مختلف پزشکی در ضوابط مشاهده نشده و در تمامی شهرها به ویژه در زنجان محل فعالیت این قشر در مراکز شلوغ شهر متمرکز شده است.

وی افزود: تخلفات در صنف پزشکان هم به مانند دیگر صنوف وجود دارد و کسی منکر آن نمی باشد ولی تخلفات این صنف بسیار کمتر از دیگر اصناف است از طرفی خود پزشکان به دلیل دغدغه‌مندی برای حفظ حرفه خود در صدد کنترل امور و به هیچ وجه فضا را برای متخلفان امن نخواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با  اشاره  بر لزوم توزیع مناسب خدمات در بین مردم تاکید و خاطر نشان کرد: بخش خصوصی می‌خواهد در این حوزه سرمایه‌گذاری کند و ضمن  توجه به نیاز سنجی‌های انجام شده در سطح شهر، مجوزهای مورد نیاز را اخذ کند در این صورت دانشگاه هم از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

قزلباش تصریح کرد: طی سه ماهه اول امسال حدود دو هزار نظارت توسط کارشناسان این واحد دانشگاهی انجام گرفته که از این تعداد پانصد مورد آن تخلف بود و به مراجع مربوطه تعزیرات و نظام پزشکی ارسال و به صدور رای منجر شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار