جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج تاکید کرد:

ضرورت تدوین برنامه های مدون دربحث امر به معروف و نهی از منکر

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: برای نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند برنامه های مدون و مستمر هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۷۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

مصطفی حق نظری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در گفتگو با خبرنگار بسیج در فنوج گفت: برای نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند برنامه‌های مدون و مستمر هستیم.

وی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه را برای اصلاح جامعه هموار می‌کند و انسان را از سقوط ناشی از گناه و معصیت حفظ می‌کند.

حق نظری با اشاره به راهکار‌های نهادینه شدن این فریضه در جامعه، بیان کرد: اقداماتی همچون راه اندازی دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی، استفاده از ظرفیت‌های این نهادها و برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند راه را برای عمل به این توفیق الهی هموار کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج تصریح کرد: همچنین باید با برنامه‌ای مدون نقشه راهی برای نهادینه شدن این فریضه ترسیم شود و آثار و برکات این امر لازم الاجرا برای همگان تبئین شود.

حق نظری ادامه داد: نخبگان و صاحبان نفوذ در جامعه نیز می‌توانند در این حوزه ورود پیدا کرده و با روشنگری و بصیرت افزایی به اصلاح جامعه بپردازند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه ناحیه فنوج نیز تصریح کرد: معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه فنوج راه اندازی شده است که به اجرای برنامه‌های مختلف در طول سال می‌پردازد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: غرب گرایی، ترک واجبات دینی، افزایش گناه و معصیت در جامعه و بدحجابی از جمله آثار بی توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می باشد.
ارسال نظرات