مسئول بسیج دانشجویی ایلام ماحصل طرح ولایت را تربیت نیروهای انقلابی دانست و گفت:دانشجویان متعهد،بصیر و دغدغه مند باید درجامعه اسلامی تربیت شوند تا بتوانند سد محکمی در برابر توطئه دشمنان داخلی و خارجی نظام بسازند و برای رفع مشکلات جامعه اسلامی پیشقدم باشند.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۵۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود علیپور، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دوره خط امام(ره) استانی_آموزش مبانی اندیشه اسلامی- ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام با حضور 110 دانشجوی بسیجی خواهر و برادر  دانشگاه های استان روز جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه در حرم مطهر رضوی آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: این دانشجویانکه متشکل از 75 خواهر و 35برادر در قالب سه اتوبوس- یک اتوبوس برادر و دو اتوبوس خواهر_صبح پنجشنیه مورخ 4 مرداد به مشهد مقدس اعزام می شوند.

علیپور طرح ولایت را بستر مناسبی برای پرورش نیروهای متعهد و انقلابیِ پای کار نظام دانست و گفت:دانشجویان در این دوره های آموزشی با مبانی ناب اندیشه اسلامی آشنا می شوند تا بتوانند علاوه بر خودسازی در تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.

وی ماحصل طرح ولایت را تربیت نیروهای انقلابی دانست و گفت: دانشجویان متعهد بصیر و دغدغه مند باید در جامعه اسلامی تربیت شوند تا بتوانند سد محکمی در برابر توطئه دشمنان داخلی و خارجی نظام بسازند و برای رفع مشکلات جامعه اسلامی پیشقدم باشند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: امام خمینی رحمه الله علیه،"فتح الفتوح انقلاب اسلامی را  تربیت جوان مومن انقلابی و متعهد به انقلاب بیان فرمودند که این مهم در دوره های آموزشی خط امام(ره) و طرح ولایت میسر می شود.

علیپور در ادامهاذعان داشت:دوره خط امام (ره) استانی از 4 تا13 مردادماه  به مدت یک هفته در شهر مقدس مشهد برگزار می گردد و دانش آموختگان در طول این مدت از اساتید مجرب و متخصص حوزه های معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی  بهرمند می شوند و در طول سال نیز دوره های تداوم یک روزه برای دانش آموختگان طرح برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به هجمه تبلیغاتی دشمن در فضاهای مجازی قطعا تربیت نیروهای انقلابی باید در راس ماموریت های بسیج دانشجویی قرار گیرد در همین خصوص دانش آموختگان بصیر و علاقه مند پس از پایان دوره و آموزش مبانی اندیشه اسلامی به عنوان سرگروه حلقات صالحین و شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه های استفاده خواهد شد.

 

ارسال نظرات