خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

عزم آستان قدس رضوی برای محرومیت زدایی در خراسان جنوبی/ راه اندازی 220 صندوق قرض الحسنه روستایی در استان

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: طرح های محرومیت زدایی با مشارکت آستان قدس رضوی وبا همکاری بسیج کشاورزی و بسیج سازندگی در سطح استان آغاز شده است و اولویت اول هم مناطق محروم و دور دست استان است.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۱۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان در آیین افتتاحیه قنات روستای گرازان که صبح روز پنجشنبه(4مرداد) به نمایندگی از 25 پروژه منابع آبی که با مشارکت آستان قدس رضوی، جهاد کشاورزی، اهالی و خیران  در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید گفت: دولت و نظام در موضوع روی پای خود ایستادن و متکی بودن کشاورزان و مناطق محروم پیگیری های اساسی دارد و اعتبارات از محل صندوق توسعه  در جهت اقتصاد مقاومتی در اختیار مردم در روستاها قرار می دهد .

وی با اشاره به عرصه خدمات رسانی در روستاها گفت: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه در روستاها و احیاء صنایع دستی و قالیبافی  در جهت ماندگاری و تولید در روستاها در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال 220صندوق قرض الحسنه در روستاهای خراسان جنوبی راه اندازی خواهد شد .

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به توزیع بسته های غذایی با همکاری بسیج و کمیته امداد و به همت آستان قدس رضوی در مناطق محروم و مرزی اشاره کرد  و گفت: طرح های محرومیت زدایی  با مشارکت آستان قدس رضوی و با همکاری  بسیج کشاورزی و بسیج سازندگی در سطح استان آغاز  شده است و اولویت هم مناطق محروم و  دور دست استان است.

وی درپایان بر راه اندازی صندوق های خرد قرض الحسنه با مشارکت عموم مردم روستا تاکید کرد و گفت: کار در همه عرصه ها باید با اخلاص و برای رضای خدا باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار