معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: حامیان نیکوکار طرح اکرام و محسنین در سه ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و 395 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۹۰۴۰۰۳۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اسنان، بهروز شریف،

با دعوت از خیران آذربایجان شرقی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین بدون حامی، بیان کرد: اکنون 27 هزار و 312 حامی نیکوکار استان آذربایجان شرقی حمایت از حدود 12 هزار و 531 یتیم طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده‌دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، افزود: اکنون 13 هزار و 639 حامی فعال طرح محسنین حمایت از هشت هزار و 456 فرزند نیازمند را در استان آذربایجان شرقی بر عهده‌دارند.

شریف تأکید کرد: حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند مشکلات درمانی، تحصیلی و معیشتی ایتام و فرزندان تحت حمایت را رفع کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 13 هزار و 572 حامی طرح اکرام ایتام، چهار هزار و 75 یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند، گفت: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هرماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.

شریف یادآور شد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته 22 میلیارد و 500 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند تا این فرزندان بتوانند بدون دغدغه و با خیال راحت زندگی کنند.

وی عنوان کرد: مردم و خیران استان آذربایجان شرقی برای حمایت از فرزندان نیازمند محسنین علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در استان و یا سایت محسنین، می‌توانند عدد یک را به سامانه 30001274 پیامک کنند.

ارسال نظرات