امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مسؤولان باید برای رفع مشکل خاموشی و بحران آب تلاشی اساسی داشته باشند، بر لزوم رعایت عدالت در خاموشی‌های برق تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۰۲۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تأکید بر لزوم توجه صنایع به مسائل اجتماعی و محیط پیرامونی تصریح کرد: صنایع استان بوشهر باید پیوست‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و محیط زیستی را به عنوان مصوبه قانونی مورد توجه جدی خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به خاموشی در استان بوشهر با بیان اینکه این خاموشی‌ها مشکلاتی را برای مردم، مراکز تجاری و صنایع ایجاد کرده است، تصریح کرد: شایسته نیست استان بوشهر همواره تحمل‌کننده رنج ها و کمبودها در سطح کشور باشد.

امام جمعه بوشهر گفت: بحران آب در استان بوشهر این روزها زندگی مردم را درگیر خود کرده است، در تابستان مردم مشکلات بسیار زیادی برای تأمین آب خود دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مسؤولان باید برای رفع مشکل خاموشی و بحران آب تلاشی اساسی داشته باشند، بر لزوم رعایت عدالت در خاموشی‌های برق تأکید کرد و اظهار داشت: مسؤولان تلاشی جهادی برای رفع مشکلات آب و برق در استان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مسؤولان وزارت امور خارجه با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: تأمین و حفظ منافع ملی با تعامل و یا از طریق تقابل به عنوان برنامه اصلی سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیان برخی دیدگاه‌ها مبنی بر تفکیک دیپلماسی از ایدئولوژی و عقیده، اضافه کرد: این افراد عقیده دارند که اسلام نباید مبنا باشد، در حالی که این دیدگاه به معنای سکولاریسم است.

صفایی بوشهری در پایان مبنای رشد و توسعه توجه ویژه به نیروی انسانی و جوانان جویای کار دانست و گفت: روز آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی و کارآفرینی را گرامی داشته و باید آموزش‌ها در این حوزه در گسترش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات