خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: 130نفر از بسیجیان شهرستان درمیان در قالب 3 دستگاه اتوبوس به مدت هفت روز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۴۰۰۲۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد فاطمی نسب در آیین بدرقه این بسیجیان اظهار داشت: 130 نفر از بسیجیان شهرستان درمیان در قالب 3 دستگاه اتوبوس به مدت هفت روز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام شدند.

وی هدف از اعزام کاروان راهیان نور را تجدید خاطرات حماسه‌ رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و فراگیری فرهنگ شهادت دانست.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان بیان کرد: نسل جوان کشور باید بداند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده اند و راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است.

وی ادامه داد : راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هرکس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.

فاطمی نسب یادآور شد: این اردو به منظور انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با حماسه و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس،آشنایی با  آرمانهای امام خمینی (ره)، ارزشهای انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز کشورمان انجام می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها