خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

اظهارات سردار سلیمانی اقتدار ایرانیان را نشان داد

امام جمعه ارومیه گفت: اظهارات سردار سلیمانی اقتدار ایرانیان را نشان داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۵۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار کرد: حجاج باید خود را نماینده جمهوری اسلامی بدانند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، حج باید همراه با برائت باشد چون حج واقعی این است و این دستور خداوند متعال بوده که در سفر حج و در کنار بیت الله الحرام مشخص شود که مسلمانان از مشرکان بیزار هستند.

وی با اشاره به اتحاد و وحدت در تمامی عرصه‌ها تصریح کرد: باید برای حل مشکلاتی که در تمامی عرصه ها برای یک جامعه به وجود می‌آید مردم جامعه و مسئولان دست به دست هم داده و برای حل مشکلات تلاش کنند از همین رو است که می‌گویند که اتحاد کلید حل تمامی مشکلات در یک جامعه است.
قریشی بیان کرد: اینکه می گوییم برای حل مشکلاتی که در یک جامعه اتحاد و وحدت باید در میان مردم و مسئولان وجود داشته باشد به این دلیل است که این اتحاد و وحدت تاکید رهبری است چرا که این چنین می توان مشکلات موجود در جامعه را حل کرد.

امام جمعه ارومیه افزود: این اتحاد باید در میان مردم و مسئولان استانی برای بهره گیری هر چه بهتر از ظرفیت های موجود نیز وجود داشته باشد تا بتوانیم شاهد پیشرفت‌های روزافزون استان در تمام مراحل و عرصه ها باشیم.

اظهارات سردار سلیمانی اقتدار ایرانیان را نشان داد

وی، اضافه کرد: اظهارات روز گذشته سردار سلیمانی در برابر اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا ضمن نشان دادن عزت و اقتدار ایرانیان سبب شد تا دشمنان و معاندان بدانند که برای به زانو درآوردنشان فقط سپاه و نیروهای قدس لازم است.

قریشی ادامه داد: اگر امروز ایران و جمهوری اسلامی با اقتدار و حفظ عزت در برابر دشمنان و معاندانی که همواره اصل نظام را نشانه می‌روند قد علم می‌کند به دلیل گذشته پرافتخاری است که دارد چرا که این عزت و اقتدار با تحمل رنج ها و سختی ها به دست آورده‌اند.

وی ضمن تقدیر از مواضع ریاست جمهوری در برابر ترامپ، ایستادگی در برابر دشمن را رمز موفقیت مردم ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: شاید بتوانیم مذاکراتی داشته باشیم اما دفاع و موضع گیری صریح و بی پروا رئیس جمهورمان در برابر اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا نشان داد که همواره از دشمنان و استکبار بیزاریم و در این موضع همه یک‌دل و یک‌صدا هستیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار