امام جمعه ساوه:

با اتحادملی جلو زورگوئیها دشمنان می ایستیم/حل مشکلات کشور و معیشت مردم در گرو تکیه بر تولید ملی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی گفت: رئیس جمهور  آمریکا بداند ما برای نابودی منافع آمریکا به قدری به آنها نزدیک هستیم که حتی تصورش هم را نمی توانند بکنند. رژیم صهیونیستی و تمام پایگاه های آمریکا در منطقه در تیررس موشکهای ایران است برخلاف ادعای ترامپ دیوانه همه ملت ما به رغم برخی اختلافات سیاسی در نفرت از آمریکا متحد هستند.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۳۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، امام جمعه شهرستان ساوه حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوه  گفت:آمریکا اکنون در موقعیتی از جهان قرار دارد که مانند ببر کاغذی شده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینیگفت: آقای ترامپ یادش باشد اوباما در جمع اعضای کنگره آمریکا سخنرانی کرد و گفت؛ نیروهای نظامی ما بهترین جنگجویان در تاریخ جهان هستند اما دقایقی پس از سخنرانی اوباما رسانه‌های جهانی تصاویر ۱۰ تفنگدار دریایی آمریکا را که در مقابل افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران زانو زده بودن را منتشر کرد و رسانه‌ها نوشتند ایران اشک سربازان آمریکایی را در خلیج فارس درآورد.
وی با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه ایران گفت: همانطور که سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در مواضع اخیر خود بر آن تأکید داشتند: ما کشور شهداییم و منتظر شما هستیم لذا ما هیچگاه شروع کننده جنگ نخواهیم بود اما اگر تهدید شویم و جنگی بر ما تحمیل شود در برابر آن ایستادگی می‌کنیم. شاید شروع جنگ با آمریکا باشد اما پایان جنگ با ما و نابودی با آمریکاست.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور  آمریکا بداند ما برای نابودی منافع آمریکا به قدری به آنها نزدیک هستیم که حتی تصورش هم را نمی توانند بکنند. رژیم صهیونیستی و تمام پایگاه های آمریکا در منطقه در تیررس موشکهای ایران است برخلاف ادعای ترامپ دیوانه همه ملت ما به رغم برخی اختلافات سیاسی در نفرت از آمریکا متحد هستند. شعار مرگ بر آمریکا فقط خاص نظام نیست بلکه همه مسئولان عالی کشور و همه ملت ما یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.
امام جمعه ساوه تصریح کرد : به فضل الهی مزدوران آمریکا یک به یک شکست می خورند و در سوریه یمن عراق شاهد انزوای مزدوران آمریکا هستیم در تنگه باب‌المندب فعلاً صدور نفت عربستان متوقف شده است.نصرت الهی نزدیک است باید مقاومت کرد و با اتحاد در مقابل زورگویی ایستاد
وی در بخش دیگری از سخنان خود تکیه بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب تصور حل مشکلات کشور با مذاکره یا رابطه با آمریکا خطای واضح است. نباید اقتصاد کشور و حل مشکلات مردم را با گسترش روابط بین المللی و ادامه مذاکره با اروپا بدانیم،  بلکه حل مشکلات کشور و معیشت مردم تکیه بر تولید ملی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار