حمایت بسیج دانشجویی از برخی مواضع انقلابی تاجگردون

مسؤول بسیح دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست راهبردی بسیج دانشجویی حمایت از نخبگان هم استانی از جمله تاجگردون است.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۲۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
شهرام مهدوی‌مطلق در نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد از تاجگردون تشکر می‌کنیم که با یک پیامک دعوت دانشجویان را پذیرفت.

مسوول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اقدامات بسیج دانشجویی و اردو‌های جهادی اشاره کرد و گفت: اکنون ۲۱ گروه جهادی در تعداد ۵۳ روستای استان مشغول به فعالیت هستند.

مهدوی‌مطلق در ادامه به رویکرد مسوولان نسبت به دانشجویان اشاره کرد و گفت: رویکرد برخی از مسوولان به دانشجویان مقطعی و ذی‌نفعی است و برخی در مقطعی خود را سینه‌چاک جنبش دانشجویی می‌دانستند و در مقطعی دیگر جنبش دانشجویی را حرف مفت قلمداد می‌کنند.

این مسوول در ادامه با تقدیر از برخی مواضع تاجگردون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عرصه ملی کارآمدی و بالندگی شما قابل تقدیر است.

وی نگاه راهبردی بسیج دانشجویی استان را حمایت از نخبگان هم استانی دانست و گفت: این شخص چه تاجگردون در برهه فعلی و چه هدایتخواه باشد مورد حمایت خواهند بود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه و رسالت بسیج دانشجویی مطالبه‌گری است خاطرنشان کرد: نقد سازنده و منصفانه همواره در دستور کار بسیج است و در ارتباط با تاجگردون و حمایت از برخی مواضع انقلابی در کنار آن نقد‌هایی هم وجود داشته است.

وی به جنگی که دولت‌های استکباری از جمله امریکا علیه جمهوری اسلامی شروع کرده اشاره کرد و گفت: همان گونه که آن‌ها اتاق چنگ علیه ایران در وزارت خزانه‌داری و کمیسیون‌های برنامه و بودجه خود آغاز کرده‌اند انتظار می‌رود که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هم اتاق جنگ علیه دشمن راه‌اندازی کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار