هسته توانمندسازی حرکت های جهادی دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای، از عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری به جهت حمایت از اردوهای جهادی دانشجویی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای، از عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری به جهت حمایت از اردو‌های جهادی دانشجویی قدردانی کرد. در متن این بیانیه آمده است.



حضور معاون محترم هماهمگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای مهندس عزیز فیلی
سلام علیکم


به پاس تأکیدات و پیگیری‌های جنابعالی در صدور دستورات لازم برای پشتیبانی از گروه‌های جهادی دانشجویی استان در تابستان امسال، و تأکید بر توجه و حمایت همه جانبه ادارات و نهاد‌های استان از فعالیت‌های جهادی دانشجویان در مناطق محروم استان، بدون در نظر گرفتن اینکه مصوبات حمایتی اجرا شود یا نه! بر خود لازم می‌دانیم از نگاه انقلابی و جهادی جنابعالی به موضوع گروه‌های جهادی، و سایر مدیران محترمی که نگاه فرصت گونه و انقلابی به جهادگران دانشجویی دارند تشکر و تقدیر نماییم.


بدون شک حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی خصوصاً گروه‌های جهادی دانشجویی، در تسریع روند محرومیت زدایی از استان در ابعاد عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بسیار موثر خواهد بود.



انشاالله در پایان کار گروه‌های جهادی بنا به درخواست جنابعالی و دیگران مدیران استانی، گزارش مفصلی از میزان همکاری ادارات و نهاد‌ها و مدیران استانی و شهرستانی به اطلاع جنابعالی خواهد رسید.

توفیق روزافزون همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی همیشگی ماست.

هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد
ارسال نظرات