نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر گزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۲۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
در این نشست که با هدف بررسی مشکلات اقتصادی برگزار شد، هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل مختلف اقتصادی و مجلس ارائه دادند و غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به سوولات آن‌ها پاسخ می‌داد.


یکی از دانشجویان مسائل را مربوط به برجام و FATF مطرح کرد که غلامرضا تاجکردون در پاسخ به او گفت: وقتی ما در حین مذاکره هستیم نباید شروع کننده دعوا باشیم.
وی ادامه داد: اصلاح در امور اداری و کشور کمک می‌کنند که ما بتوانیم نسل‌های آینده را نگه داریم. اما هر کسی تندوری کند در این مسیر قطعاً او کنار گذاشته می‌شود، اما کسانی که با این اصول و اصلاح را قبول می‌کند ماندگار می‌شود.


تاجگردون با بیان اینکه با تمام توان از CGT حمایت می‌کنم و موافق آن هستم، افزود: اولین نماینده‌ای بودم که در مخالفت با FATF صحبت کردم و در این چارچوبی که تعریف کردند با FATF مخالف هستم.


تاجگردون ولایت فقیه را ستون خیمه دانست و گفت: مواضع صریح سردار سلیمانی در مقابل ترامپ مواضع نظام و همه ما‌ها است.


غلامرضا تاجگردون در ادامه گفت: هر گاه آقای روحانی از مدار جمهوری اسلامی خارج شد، قطعاً از مردم عذرخواهی می‌کنم. من در آن موقع انتخابات بنده ۸۰ درصد به ایشان اعتقاد داشتم. اما الان ۴۰ درصد یا ۲۰ درصد است.
ارسال نظرات