تا پایان امسال تعداد تخت های بیمارستانی در دو شهرستان گچساران و باشت به 460 تخت افزایش می یابد.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۱۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلویزیونی برنامه نگاه روز شبکه دنا با بیان اینکه تا پایان امسال تعداد تخت‌های بیمارستانی در دو شهرستان گچساران و باشت به ۴۶۰ تخت افزایش می‌یابد گفت: تا دوسال گذشته تعداد تخت‌های بیمارستان در این دو شهرستان ۱۶۰ تخت بود.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه افتتاح بیمارستان مادر کودک بی بی حکیمه (س) افزود: بیمارستان‌های ۱۴۰ تخت خوابی نرگسی، ۶۴ تخت خوابی صنعت نفت و ۳۲ تخت خوابی باشت نیز امسال به بهره برداری می‌رسند و نیاز این دو شهرستان تا ۳۰ سال اینده تامین می‌شود.
وی با اشاره به طرح‌های آبیاری کشاورزی در گچساران و باشت گفت: ۱۶ هزار هکتار زمین برای آبیاری در برنامه است که بخش زیادی از آن اجرا شد و و بقیه نیز در حال انجام است.
وی با بیان اینکه طرح ابیاری کشاورزی امامزاده جعفر، خان احمد باشت، دشت مور، دشت انگشتری، آب توت و دشت باشت از مهمترین این طرح‌ها است افزود: با تبدیل اراضی دیم به آبی علاوه بر ایجاد اشتغال شاهد افزایش تولید و رونق در روستا‌ها خواهیم بود.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح‌های راهسازی بیان کرد: تا پایان امسال محور بهبهان ـ. گچساران تا باشت در استان تبدیل به چهار خطه می‌شود.
تاجگردون گفت: محور گچساران به دیلم و دوگنبدان به باباکلان با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت در حال ساخت که با اتصال محور دیلم ـ. گچساران ـ. چرام به محور دهدشت ـ. پاتاوه طول مسیر مرکز کشور به بنادر جنوبی ۱۲۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده بازسازی ونوسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی خیابان بلادیان از زیباترین و بهترین طرح‌های شهری در استان است گفت: این طرح تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.
ارسال نظرات