رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قابلیت واگذاری ۷ طرح خدماتی استان به بخش خصوصیدرچهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و ۹۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف در استان در دست اجرا است گفت: از این تعداد باید طرح‌هایی که دارای مشخصاتی از جمله تاثیر گذاری در توسعه استان، پیشرفت کاری بالای ۶۰ تا ۷۰ درصد، وطرح‌هایی که تا پایان امسال باید به بهره برداری برسد به عنوان طرح‌های اقتصاد مقاومتی معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۹۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
نوروزی به طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی در قالب تبصره ۱۹ اشاره کرد و افزود: بر اساس این تبصره طرح‌های ملی استان که دارای منابع اعتباری دولتی هستند قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند.
وی با بیان اینکه برای شناسایی این طرح‌ها از طرح‌های مشابه در استان‌های هم جوار الگوگیری شده است ادامه داد: بر همین اساس ۷ طرح ملی در استان از جمله طرح آب رسانی به مزارع دهدشت غربی، طرح آب رسانی امامزاده جعفر، آب رسانی به شهر‌های دهدشت، چرام، لنده، سوق وتصفیه خانه شهر‌های دهدشت، لنده و دوگنبدان شرایط واگذاری به بخش دولتی را دارند.
استاندار نیز دراین جلسه بر معرفی طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی دستگا‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: در این نشست مقرر شد دستگا‌های اجرایی بر اساس تبصره ۱۹ طرح‌هایی که قابلیت واگذاری دارند را هم در بخش ملی و هم در بخش استانی در وزارت خانه‌های خود به منظور جذب سرمایه گذار، بارگذاری کنند.
احمدی ادامه داد: در بخش طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز دستگا‌های اجرایی طرح‌های که پیشرفت کاری بالایی دارند و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند با اولویت ادارات خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، برق، گاز و همچنین راه و شهرسازی به عنوان طرح‌های اقتصاد مقاومتی معرفی کنند.
استاندار با بیان اینکه طرح‌هایی به عنوان طرح‌های اقتصاد مقاومتی معرفی می‌شوند که درتوسعه و زیر ساخت‌های استان تاثیر گذار باشند افزود: منابع مالی لازم این طرح‌ها نیز اختصاص داده شد.
ارسال نظرات