افزایش ۴۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان در نشست استانی شورای مبارزه با مواد مخدر کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون را یک تن و ۸۵۸ کیلو گرم برشمرد و گفت:این در حالی است که این مقدار در مدت مشابه پارسال یک تن و ۲۸۷ کیلو گرم بود.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۹۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
سرهنگ مصطفایی با بیان اینکه از این مقدار مواد مخدر کشف شده یک تن و ۶۱۵ کیلوگرم آن از نوع تریاک بوده افزود:در این زمینه ۶۴۷ نفر دستگیر و ۱۱۶ خودروی حامل مواد مخدر توقیف شدند.
وی واقع شدن استان در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال، مرکز کشور و افزایش گشت‌های ایست و بازرسی‌های پلیس را از عمده دلایل این افزایش اعلام کرد و ادامه داد: پلیس به صورت شبانه روزی با تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر اجازه خودنمایی به سودگران مرگ نخواهد داد.
استاندار هم با تاکید بر مقابله همه جانبه و عزم جدی دستگاه‌های اجرایی با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد گفت:مسئولان باید برای مقابله با این پدیده شوم و خانمان سوز از نگاه جزیره‌ای پرهیز و فراتر از نگاه استانی و ملی به این موضوع نگاه کرده و با جدیت ورود کنند.
احمدی بازتوانی، توانمندسازی و ایجاد طرح‌های اشتغال زا برای بهبودیافتگان را خواستار شد و افزود:بانک‌های عامل با کمک دستگاه‌های نظیر فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، کمیته امداد نقش موثری در بازگشت موثر و کارآمد این افراد به بطن خانواده و اجتماع دارند که باید به این مهم توجه کنند.
وی با بیان اینکه جلسات این شورا در شهرستان‌ها و استان باید هدفمند ودارای محتویات سازنده و با کیفیت باشد ادامه داد:اگر این جلسات خروجی مثبت داشته باشد و مصوبات این شورا به خوبی اجرایی شود بسیاری از مشکلات مردم در این بخش رفع می‌شود.
در این جلسه همچنین دبیران شورای مبارزه با مواد مخدر ۸ شهرستان مهمترین اقدامات، مشکلات و راهکار‌های خود را در این حوزه بیان کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار