خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه نمازجمعه قرارگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این میعادگاه پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب است به طوری که در اتفاقات گوناگون کانون وحدت بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۹۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

نمازجمعه قرارگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد ضمن گرامیداشت سالروز عملیات رمضان و مرصاد با اشاره به فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نمازجمعه تهران در سال 1358 تصریح کرد: نماز جمعه تبلور عینی سیاست و دیانت در اسلام اسـت.

وی ادامه داد: ائمه جمعه از ابتدای انقلاب حامی دولت‌های خدمتگزار بوده و با آگاهی بخشی به نمازگزاران رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل را تبیین کرده‌اند.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه نمازجمعه قرارگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: این میعادگاه پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب است به طوری که در اتفاقات گوناگون کانون وحدت بوده است.

وی گفت: ستاد نمازجمعه اسدآباد در 10 سال گذشته اقدامات مثبت زیادی انجام داده است که برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بخشی از این اقدامات اسـت.

حسینی‌مجد بیان کرد: محفل نمازجمعه اسدآباد در 10 سال گذشته بنیانگذار کارهای مثبت زیادی از قبیل حذف مراسم پذیرایی اموات، برگزاری نوعید یک روز قبل از اعیاد، سرکشی به خانواده‌های شهدا و بیماران، جلوگیری از درگیری‌های قبیله‌ای و خیابانی و صلح و سازش بین طرفین حوادث بوده اسـت.

وی همچنین ضمن تقدیر از همراهی ساکنین برخی روستاها در حذف مراسم پذیرایی ختم اموات کفت: چقدر زیباست اگر هزینه برگزاری ختم اموات به اموراتی همچون گسترش مساجد، کمک به مستمندان و تامین جهیزیه نوعروسان بی بضاعت اختصاص یابد.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن تصویب طرحی در پارلمان رژیم خونخواراسرائیل گفت: این افراد خود در فلسطین اضافی هستند و اقدام وقیحانه آنها بسیار نادرست است.

وی همچنین ضمن محکوم کردن بیانات وزیرخارجه آمریکا عنوان کرد: استکبار به جمعی منافق دل بسته که تعفن آنان برای ملت ایران اثبات شده است.

حسینی مجد در پایان خاطرنشان کرد: علت عصبانیت آمریکا از ایران قدرت فزاینده ما و امنیت حاکم بر منطقه اسـت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات