نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط خاص کنونی که با اقدام رئیس جمهوری قانون شکن آمریکا مشکلاتی برای کشور ایجاد شده است، می‌طلبد همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس با حفظ وحدت و همدلی از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۷۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

باید با حفظ وحدت و همدلی از گردنه سخت کنونی با موفقیت عبور کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی شامگاه پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید ملایر بیان کرد: آقای رضایی زمانی وارد این شهرستان شد که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم و فضای سیاسی پرتنش بود.

وی با بیان اینکه وی به خوبی آرامش و امنیت را در زمان برگزاری دو انتخابات مهم در شهرستان و ناآرامی‎های دی ماه برقرار کرد، افزود: وی در مسیر خدمت اقدامات بسیار شایسته‌ای را در حوزه‌های مختلف انجام داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با ارزنده و ماندگار ارزیابی کردن خدمات فرماندار سابق ملایر در بخش صنعت، کشاروزی، برگزاری جشنواره های متعدد، عمران و آبادانی روستاها و پشتیبانی از احزاب را از دیگر دستاوردهای فرماندار پیشین ملایر عنوان کرد و گفت: خوشحال هستیم که یکی دیگر از فرزندان انقلاب با تجربه بسیار خوبی در عرصه کار و تلاش، وارد عرصه خدمت شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان وفاداری و صمیمت مردم با فرهنگ ملایر باشند، افزود: عامل موفقیت شهرستان این است که همواره مجموعه مدیران، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس با همراهی، وفاق و همدلی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

کاظمی تاکید کرد: در شرایط خاص کنونی که با اقدام رئیس جمهوری قانون شکن آمریکا مشکلاتی برای کشور ایجاد شده است، می‌طلبد همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس با حفظ وحدت و همدلی از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.

وی با اشاره به مظلومیت ایران در عرصه جهانی گفت: سردار سلیمانی قاطعانه پاسخ ترامپ را داد و حمایت وی از سخنان شجاعانه رئیس جمهوری، وظیفه ما را دو چندان می کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید ملایر خطاب به وی تاکید کرد: از این آرامش، امنیت، همدلی و صمیمت موجود در شهرستان باید نهایت تلاش برای خدمت به مردم بکار گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات