خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان گفت: در مقابل این هجمه بسیار سنگین، هیچ راهی بجز ایستادگی مقابل استکبار وجود ندارد که نیازمند وحدت و یکپارچگی است که به صورت پررنگ شاهد هستیم.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۶۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

وحدت و یکپارچگی لازمه ایستادگی مقابل استکباربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سیدسعید شاهرخی شامگاه پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ملایر ضمن تقدیر از مردم بافرهنگ و قدرشناس ملایر اظهار داشت: مردم ملایر، سخت کوش و پرتلاش و متدین هستند.

وی افزود: همه کسانی که مسائل سیاسی را رصد می کنند، از مذاکرات برجام تا امروز که ترامپ مذاکرات را ترک کرد، واقعیتی روشن شد و حقانیت جمهوری اسلامی به اثبات رسید و حقانیت دولت تدبیر و امید در نشستن پای میز مذاکره ثابت و جدیت تیم مذاکره کننده مشخص شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: ترامپ با خروج از برجام صحه بر این واقعیت گذاشت که ایران اسلامی به دنبال دانش هسته‌ای بومی است و امروز اهداف آمریکا محقق نشده بلکه طرح انزوای ایران به‌گونه ای شده که آمریکا امروز در انزوا بوده و صف‌بندی‌ها مشخص شده است.

وی یادآور شد: بعد از این اقدام غیر قانونی و نا متعارف، جنگ تمام عیار اقتصادی را راه‌اندازی کردند و بعد از آن دولت تدبیر و امید، صف اول این مبارزه اعلام شد و همه کسانی که دل در گرو ایران داشتند از دولت حمایت کردند.

شاهرخی تأکید کرد: در مقابل این هجمه بسیار سنگین، هیچ راهی بجز ایستادگی مقابل استکبار وجود ندارد که نیازمند وحدت و یکپارچگی است که به صورت پررنگ شاهد هستیم.

وی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در همدان گفت: سردار رشید اسلام در یادواره شهدای عملیات رمضان سخنان بسیار روحیه بخش و موثری داشتند که جمعیت را به وجد آورد و به طور قطع خواب ترامپ را آشفته خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز داشت: خوشحالیم که وحدت نظر و همدلی در جنگ و مبارزه اقتصادی در سراسر کشور جاری است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که سکان استانداری و استان همدان در دست مدیری مدبر و کارگشا و کوشا است، گفت: امروز وقتی در کشور شاخص‌های اشتغال و دیگر مطرح می‌شود، استان در رتبه‌های بالا است.

شاهرخی با اشاره به اینکه اولویت اول استان توجه به معیشت و اقتصاد مردم است که اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: محور دوم فعالیت‌ها در حوزه کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی است که کاهش بسیار خوبی در این حوزه داشته‌ایم.

وی ادامه داد: محور سوم توسعه سیاسی و نشاط اجتماعی است که احزاب از ۱۸ به ۳۳ حزب رسیده و خانه احزاب در استان راه‌اندازی شده است و فضای بازی در دانشگاه های استان داریم، نشست با اقشار مختلف را داشته‌ایم و نشست‌هایی نیز برنامه‌ریزی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه آقای رضایی به درستی انتخاب شده بود و از فرمانداران موفق استان و کشور بودند اما مشکلات شخصی وی به جایی رسیده بود که امکان ادامه حضور در ملایر میسر نبود، گفت: آقای قیاسی با توجه به توانایی‌های ویژه‌ای که در همه بخش‌ها دارند، به کمک ما آمدند و به عنوان سرپرست، کار را به بهترین وجه ادامه دادند.

وی یادآور شد: سیاست‌های وزارت کشور و شخص استاندار برای نیروپروری، استفاده از نیروهای داخل وزارت کشور است و بر اساس این سیاست به جمع بندی رسیدیم از برادر شهید معزز فتحی، که تجربه خوبی در وزارت کشور از رده پایین دارند، در سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر استفاده شود.

شاهرخی عنوان کرد: مردم ملایر شایسته بهترین خدمات هستند و فرماندار و همه مسوولین خود را وقف خدمت به مردم ملایر کنند.

وی با بیان اینکه جوانگرایی در دستور کار است، اضافه کرد: با توجه به سهمی که رییس جمهور برای استفاده از زنان شایسته در نظر گرفته‌اند، تصمیم گرفته‌ایم که در هر فرمانداری یک معاون از خانم‌ها باشند و امروز خانم غفاری را که فرزند شهید هستند به عنوان معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه ملایر معرفی می‌کنیم و امیدواریم به زودی به سهم ۳۰ درصدی بانوان در مدیریت‌های استان برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد: شبانه‌روزی برای مردم باید کار کرد و وقف خدمت به مردم باشید و قدر فرصت مسوولیت را بدانید.

وی با بیان اینکه نمایندگان ملایر در استان و سطح ملی خوش درخشیدند، گفت: نقش بارز مجمع نمایندگان استان در وحدت و همدلی با مدیریت استان ستودنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات